Kunde inte hålla oss....

publicerat i Allmänt;
Om man har gått och tittat på något man verkligen vill ha, t.ex en soffa, men bestämt sig för att det får vänta, kan det kanske vara lite motsägandes att gå och köpa det ändå. MEN, om saken nu är nedsatt från 14900 kr till 8900 kr får man väl ändra sig ?
Sagt & gjort!
Vi har köpt en såååå fin soffa idag, och en fotpall :)
Leverans inom två veckor, förhoppningsvis redan på onsdag!




Så här ser soffan ut ( fast den vi köpt är mörk,mörkgrå , nästan svart )


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla:

Absolut. Då är man ekonomisk. :)

Skitsnygg soffa. Dock tyckte jag inte det var nåt fel på den ni hade innan heller :)



Ses på worket imorgon. Hoppas jag. Jag går o mår så jääkla illa o är orolig i magen. HoPPAS det inte blir nåt mer av det.



Kram!

2:a kommentar, skriven , av Erika:

Du får inte bli magsjuk Camilla! Jag blir illamående bara jag tänker tanken...Usch! Hoppas du mår bättre snart!



Jag tyckte vi var väldigt ekonomiska ;) ....eller egentligen inte. Vi skulle ju spara,spara,spara nu...Men vi har spanat in denna soffan jättelänge och nu gick det ju liksom inte att motstå :).

Funderar på att lägga ut våra soffor på blocket. Alltid finns det väl någon som kan tänka sig ett par gamla soffor :). Frågan är bara vad man ska lägga ut dom för ?!



Hoppas vi ses imorgon!

3:e kommentar, skriven , av AnnaLii:

Åh va roligt! Ni får hojta till när den är på plats så man får komma och provsitta ;)

Och om ni ska sälja dem andra sofforna så kan ni säkert ta i lite. Dem är ju jättefina!!

Kraam!!

4:e kommentar, skriven , av mor:

Snygg,snygg,snygg,avundsjuk...men har ni kollat att vi kan sova i den!!!!!!

5:e kommentar, skriven , av Erika:

Jajamän mamma, det går alldeles utmärkt! :)

6:e kommentar, skriven , av Anna:

Helt i min smak! Påminner massor om min egna =) Å den lika skön som vår så ångrar ni er inte =) Kramar

7:e kommentar, skriven , av hanna:

Supersnygg!

Kommentera inlägget här :