Vintertid

publicerat i Allmänt;
November & vintertid!
Shit vad tiden går fort...Inte långt till jul ;)

Helgen bjöd bl.a på middag hemma hos oss med Catrin & Camilla. Christoffer fick laga mat till oss medan vi drack gott :). Lite senare tog vi oss ner på stan. Sjukt mycket folk överrallt, men vi hamnade tillslut på Bill & Bob och ännu senare, på Harry´s. Trevligt,trevligt!

Idag damp denna ner i min brevlåda :



Äntligen!!!!!

Så den här veckan blir det lite körigt framför tv´n. Husfruarna måste ju ses imorgon, Grey´s på onsdag... Också min efterlängtade film!!!!!
Tur jag jobbar förmiddag :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla:

Åh.. nu har jag hittat hit också. Trevligt. Måste lägga till under favoriter. Här går det att kommentera också. Din andra blogg var man tvungen att hålla på logga in o krångla.



Jag vill också se den där filmen. Jag har hört flera st säga att den faktiskt inte är så bra. Ska se den ändå såklart. Hoppas de luuuras :p



Tack för i helgen. Mycket trevligt. :)



Ses kanske en sväng på jobbet imorgon. Kramis!

2:a kommentar, skriven , av Erika:

Tack själv Camilla!

Jo, jag har också hört att den inte ska vara så bra.. Men jag hoppas oxå de luras, har väntat så länge nu :).

Kommentera inlägget här :