Helgrapport

publicerat i Allmänt;
Trots korthelg ( jobbade ju fredag afton ) , har jag haft en jättebra helg!
Det började med att jag kom hem sent efter jobbet i fredags och heeela lägenheten var städad och fin! Min man är bra duktig han ;).

lördagen hanns det med mycket!
Började med shopping på maxi... Därefter drog jag ner på staden för min efterlängtade dejt med Frida & Jolin, Malin & Madde och Hedda. Vi åt god lunch ( fick dock världens sämsta service och Malin klarade sig precis undan för en flygande plankstek ) , pratade massa mysigt strunt och drack kaffe. Saknar er tjejer!! Längtar redan till nästa års pyssel och vindrickande ;)

Efter detta fick jag snabba mig hem och hämta upp barnen. Vi var nämligen "utslängda" för kvällen, då Christoffer skulle ha herrarna på middag.
Jag & kidsen drog iväg till Sala och familjen Malm, där det bjöds på god middag, lek och tjo & tjim :). Adrian sov kvar där, medan jag & Agnes drog oss hemåt vid 22-tiden.
Hemma väntade fyra berusade och skönsjungande herrar. Medan de tre som inte bor här åkte hem till sig somnade min herre på golvet framför tv´n, och jag tog mig an det minst sagt röriga köket. Men vad gör man inte för sin fina man? :)

söndagen sov vi alla tre till 9:45!!! Det har nog inte hänt de senaste fem åren.
Kl 12 tog vi oss ner till stationen för att möta upp finaste Hanna, för en snabb lunch innan hon skulle hålla föreläsning. Mycket trevligt!!
Dagen avslutades med att hämta upp Adrian i Sala, sen mys hemma med god mat och senare, en mycket bra bok och en massa tända ljus!

Härliga helg!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av AnnaLii:

Låter underbart vännen!!

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Du verkar ha haft det hur mysigt som helst. Kul att träffa alla nära och kära :)

3:e kommentar, skriven , av Erika:

Linda : Apropå det, det är dags att vi träffas nu!!! :)

Kommentera inlägget här :