No more....

publicerat i Allmänt;
Nä, jag tänker inte vara en tjockis resten av livet... Så tänkte jag i måndags morse när jag vaknade...Pallrade mig upp ur sängen och tog en rask och skön promenad på 45 minuter till jobbet. Promenerade hem också. Tyvärr uppstod återigen äckliga skavsår ( köttsår!!) på båda fötterna...Så jag har inte kunnat gå resterande dagar. Ska ta och investera i nya SKÖNA dojjor!
Imorgon blir det cykel till jobbet. Bättre än bilen i alla fall.

Har tagit en jobbig tur på träningscykel idag. Med hög musik i lurarna så funkar det. Svettigt och jobbigt, men dammit!! vad skönt det känns efteråt!
Detta ska nu ske dagligen mina damer & herrar.


Bjuder på en svettig och ful bild (  har hört att man visst ska bjuda på sig själv ;)  )  :


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Va bra du är!!! Nu kämpar vi!! Kramar

Kommentera inlägget här :