April

publicerat i Allmänt;
Nu så.....har jag nog "bloggtorkat" klart :) 
Tycker inte jag har haft något skojigt att plita ner, vet i och för sig inte om jag har det nu heller, men nu kommer ett litet inlägg i alla fall.

Såå....

Jag & mannen har jobbat som vanligt. På mitt jobb har det varit mycket att göra, som vanligt. Men jag trivs när det går undan så det gör väl egentligen ingenting. Fast, jag är otroligt trötter om dagarna. Såsar mest omkring och gör ingenting.
MEN, nu är det i alla fall sommartid och någonstans ser jag ett ljus i den fleramånaderlånga tunneln som varit.... Snön är snart borta, har sett blommor som så smått börjar vakna till liv, och snart ska sommarskorna monteras på bilen. Var för övrigt och beställde nya skor (däck & fälgar) till kärran, och blev därmed x-antal 1000lappar fattigare. Men, bonus och skatteåterbäring väntas så det blir nog bra ändå :/


Barnen mår finfint!

Adrian har haft besök på dagis av fröknarna han ska ha i förskoleklassen i höst. Och snart ska barnen få gå till skolan för att hälsa på och käka lunch. Det verkar som Adrian ser fram emot skolan, vilket känns jätteskönt. Kan inte fatta att han fyller 6 år i sommar, och ska börja skolan....Min lilla bebis :)


Jag har försökt lägga upp ett litet klipp på Agnes, men det vill sig inte, så klicka på länken här istället :

http://www.youtube.com/watch?v=eZOhSTi8_P0

Hon är bara så underbar <3





Försöker städa fram våren :)



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla:

Hon är bedårande dör eran dotter. Hon är så duktig på att artikulera tycker jag :)

Tänk att jag har knappt reflekterat över att Linus börjar skolan i höst. Antagligen för att jag redan har ett skolbarn. Tiden går såå fort, på gott o ont. Stora killar vi har :)



Ha en bra söndag. Kram!

Kommentera inlägget här :