Äckligt

publicerat i Allmänt;

Kommer ni ihåg att jag skrev förut att jag nog minsann tycker det är lite läbbigt att vara i spåret/skogen själv?
Japp, och nu har en människa verkligen sett till att jag inte tänker befinna mig där själv!!

Hur som haver, hade lämnat lillskrutt på dagis ( som tur var! ). Jag gick på cykelvägen alldeles bredvid spåret. Plötsligt kommer en man gående ( från spåret )  rakt emot mig med "ALLT" uthängandes ( läs ståendes ) ur gylfen...   Och jag kan säga, han var inte på väg att kissa i buskarna....

Vad får en sån människa ut av att visa upp sig sådär? Går de igång på att man blir chockad & får hjärtklappning? Eller förresten, de har väl redan gått igång i tankarna efter som den redan är på G, så att säga...

Som tur var hade jag ju inte hunnit in i spåret, så jag kunde snabbt ta mig hem... Men usch vilken äcklig människa!!!!!
Ringde dagis, och bad de hålla lite extra uppsikt. Och sen ringde jag polisen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla:

Men fy! Vilka jävla sjuka människor det finns. Vad sa polisen?

Hoppas de tar äcklet. Att de kan gå igång på sång är för mig en gåta.



Kram på dig!!

2:a kommentar, skriven , av Erika:

Jag ringde ju till polisen för att tipsa liksom... Jag klarar ju mig, men jag tänker på alla dagis runt omkring och alla andra som rör sig här... Men polisen jag pratade med ville göra en anmälan, för det var ju minsann ett "sexuellt ofredande"... Så det blev en liten anmälan.

3:e kommentar, skriven , av Icka:

Nej, fy. Kom att tänka på Kroatienresan med BK. Det var väl en Karl som visade upp sig då också, flera ggr till på köpet!

4:e kommentar, skriven , av Anna:

Vilket äckel!!!! Hoppas han "bara" är en sån som har behovet att visa upp sig å inte våldföra sig på annat sätt. Nog för att jag tycker att visa upp sig är allt för illa bara det.

5:e kommentar, skriven , av Hanna:

Nä fy va läbbigt. En sån där syn man inte glömmer liksom. Bra att du ringde polisen så de vet om att det har hänt.

6:e kommentar, skriven , av Linda:

Usch. Och du som hade kommit igång pch var så hila duktig på att ta dig ut och springa.

Jag hoppas verkligen du fortsätter med det.

Ta ett anat ställe.

Chansen är väl inte så där jättestor att du stöter på honom igen?

Kramar

Kommentera inlägget här :