Den här veckan...

publicerat i Allmänt;
...har varit en vecka med spänning, förväntan , jobb & trötthet.

Jag har börjat jobba igen, Agnes har börjat på dagis igen och Adrian har hunnit börja på fritids OCH fylla 6 år. Fritids och dagis fungerar jättebra. Trötta har de varit, precis som jag, men de har njutit av att få träffa "gamla" kompisarna igen.

Det sved dock lite i mammahjärtat när jag hämtade Adrian idag...På vägen hem sa han att  "ingen har velat leka med mig på hela dagen mamma". Det hade bara varit tjejer där hela dagen och dom hade visst hållit på med "tjejsaker" hela tiden.... På måndag kommer det att börja massor med grabbar, så jag hoppas det blir bra! Han har ju inte klagat de andra dagarna, så jag gissar att det bara var idag det blev sådär...


Imorse gick jag iväg på promenad...Lite kyligt i luften, men soligt och fint.





Efter ca 10 minuter hade jag redan skavsår på fötterna...gahhh, skavsår är banne mig bland det värsta jag vet! Man vill ju bara lägga sig ner och grina innan man kommer fram dit man ska.

Så, efter den misslyckade prommisen hoppade jag in i duschen och drog sedan iväg och köpte dessa :




Så nu skall här promeneras!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av camilla:

Vilken häftig bild du fått till :)

Snygga skor. Jag köpte mej också ett par ordentliga förra året. Löpskor dock. Nu när man är lite tung o sådär är de helt underbara att gå i. Helt klart en bra investering även om de inte använts så mycket till just löpning. Men snart så :D



Att ni inte kom förbi på en fika när ni var på Anundshög. Bara ett stenkast härifrån ju!!



Hoppas att du mår fint och att det går bra på jobbet igen. Måste erkänna att jag saknar det lite. Funderar på att ev hälsa på någon dag när ni har lunch. Får se.

Kram!!

Kommentera inlägget här :