Kryssning + Gröna Lund

publicerat i Allmänt;

Adrian, pappin, Stefan, Agnes, Alexandra, Jennifer & Marie









Vi som inte gillar kryssning, drog i alla fall iväg, på just kryssning.
Med trevligt sällskap ( Fam. Tallqvist ) & kanonväder så blev det riktigt skojigt i alla fall :))









Adrian vann 2 kg choklad


Dagen efter när vi kom tillbaka till Stockholm, hoppade vi in i bilarna och åkte till Gröna Lund.
Vi hade en riktigt rolig kväll ! Adrian, som enligt honom själv " är ett sånt barn som inte gillar karuseller ", åkte hur mycket som helst !!
Till och med mammin åkte några :))
Adrian vann dessutom 2 kg choklad.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna:

Sån där choklad vinner jag ALDRIG trots att jag så gärna vill. Jag kan ju som vuxen gå och KÖPA lika mycket choklad, men det är inte samma sak ;)

2:a kommentar, skriven , av Erika:

Jag vet! Jag har aldrig heller vunnit en sån... Det roliga var, att Adrian köpte EN lott nästan genast när vi hade kommit in, och så vinner han :)) Turunge!

Kommentera inlägget här :