Spåret

publicerat i Allmänt;


Idag fick det bli en tur i spåret. Både spring & powerwalk.
Med underbara skor & bra musik i lurarna är det underbart!!

Kom dock på en liten detalj när jag var där på min runda, ensam i skogen..... Tänk om jag springer på ett lik eller en arm, eller rent ut av ett huvud som ligger i gräset... Eller kanske dyker det upp en läskig typ från ingenstans och kidnappar mig?!

Tror jag måste minska dosen med CSI & Criminal Minds....  :)


Jag måste också påpeka en annan sak....
Det var inte riktigt min plan från början att skriva om mat, vikt och träning här i "Mammins". Men, det kommer att bli lite sådant i alla fall. För MIN EGEN skull !!  Det kommer fungera som mitt eget lilla bevis mot mig själv för att jag faktiskt gör något åt mig och min kropp- INTE för att visa någon annan. Det har nog med karaktär & diciplin att göra... Jag måste rapportera av mig helt enkelt.

Så ni som läser " Mammins " kommer att få dras med lite sånt ändå, även om det inte är intressant för er ;)



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Det är klart att det är intressant att få veta vad du gör.

Vad duktig du e!!

2:a kommentar, skriven , av Hanna:

Det är helt okej kära du. Så länge du är på din vakt att du mår bra.

3:e kommentar, skriven , av Icka:

Jag läser gärna! Kanske blir lite mer peppad själv! ;) Kram!

Kommentera inlägget här :