Ledig fredag

publicerat i Allmänt;
Idag har jag varit ledig. Jättehärligt !!
Det är bara en vecka kvar till semestern börjar, och jag har varit tröttare än någonsin den här veckan. Har knappt tagit mig ur sängen när klockan har ringt på morgnarna. Kanske är det så att kroppen känner på sig att det är dags för ledighet...Slut på batterier liksom :)

Hur som helst... Det har tokregnat hela dagen lång hittills. Men det gör inget, det kan vara ganska mysigt ibland. Imorse drog jag och Agnes iväg till Ikea. Köpte rullgardin, tvättkorg och lite tyg. Tänkte försöka mig på att sy en gardin till Agnes rum. Tyget är snyggt, så det kan bli hur bra som helst- eller hur illa som helst.....Är ju inte bästa vän med symaskinen direkt. Men jag försöker i alla fall :))

Vi har också hunnit med 4- årskontroll med Agnes idag. Hon fixade allt kalasbra och gick igenom besiktningen ! Hörselkontroll, synundersökning, balansgång, ritade den tjusigaste teckningen, räknade och pratade :) Inga konstigheter!
Unga damen är numer 110,5 cm lång och väger 19,5 kg.

Fick lite ångest efter BVCbesöket... Dom växer och blir stora så fort !! 
Adrian har förresten 2 lösa tänder nu! Nöjd kille :))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av AnnaLii:

Låter som en helt fantastisk fredag!! :)

Kommentera inlägget här :