Hos tandläkaren....

publicerat i Allmänt;

Kvinnor i vita rockar, handskar , munskydd & pappersmössor….. verktyg och sprutor…..   Jag har opererat mig i munnen idag. En visdomstand som ej kommit upp ur tandköttet skulle ut. Jag höll mig relativt lugn  , även fast det var läskigt… Jag fick till och med ha en sån där pappersduk över hela mig ,  med bara ett litet hål för munnen och näsan.

Tanden är borta, jag har riktiga stygn i munnen, blöder som en tok, ska äta Alvedon & Ipren var fjärde timme i ett dygn , får inte äta eller dricka något varmt på hela dagen ( inte ens kaffe! ), är svullen i ansiktet - och kommer antagligen bli mer svälld, kommer kanske också bli blå (!!) i ansiktet, MEN jag fixade det !!!!!!!!!!

 

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna:

Det är ju EXAKT samma operation som jag ska göra! Jag behöver din peppning nu :) Kanske bara att du klarade det kan räcka. Jag är skitskraj för att ligga under en sån där pappersduk. Tänk om jag måste kräkas?



Men, du ska vara så jäkla nöjd med att du fixat det!!

kramar

2:a kommentar, skriven , av Erika:

Pepp,pepp!!

Jag tänker inte ljuga, för det var lite läskigt. Men det gick ganska fort ändå. Och det gör ju som tur är inte ont när man fått bedövning...

Du kommer fixa det galant Hanna!! När ska du göra det?

KRAMAR

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Bra jobbat!! Haha...vad duktig du är. Fick du några klistermärken?

4:e kommentar, skriven , av Erika:

Haha, nä inga klistermärken Anonym (?) :)

5:e kommentar, skriven , av AnnaLii:

Bra jobbat, tjejen!! :)

6:e kommentar, skriven , av Christoffer:

Så duktig så! Puss

7:e kommentar, skriven , av Hanna:

Jag vet inte än när jag ska göra det. Tandläkaren skulle skicka en remiss... ih.. är verkligen skiträdd inför det här.

Kommentera inlägget här :