Läste detta imorse....

publicerat i Allmänt;
Jag funderar lite på hur en människa som skriver en sådan här insändare tänker.... Han/hon har antagligen inga egna barn... Kanske just avsaknaden av barn som egentligen stör..?...  Hur var dennes egen uppväxt.....?....



Om barnen blev tvugna att leka inomhus kan jag ju garantera att de skulle låta och störa desto mer.... I alla fall mina barn.

Personen som skrivit denna insändare får nog ta sitt pick & pack och flytta in i djupaste skogen om han/hon vill ha det alldeles tyst...Barn kommer det alltid att finnas runt omkring, och barn SKA leka och låta!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Men herregud!

Jag var tvungen att läsa den 3-4 gånger och fortfarande fattar jag inte att det är sant. det är inte ett skämt då?

Vilka puckon!!

2:a kommentar, skriven , av Erika:

Det verkar dessvärre inte vara ett skämt..... Den är ifrån tidningen vi får från hyresgästföreningen. Finns alla möjliga konstiga insändare, men denna var ju det dummaste jag läst på länge!

Vi har dock ett par grannar oxå som ogillar att det bor barn här på vår gård....Har hört både det ena & det andra från dom. Inga direkta klagomål, men ogillande....

3:e kommentar, skriven , av Hanna Kihlander:

Personen måste ha brunnit

4:e kommentar, skriven , av Hanna:

Personen har ju självinsikt i alla fall. STÖRD var ordet.

5:e kommentar, skriven , av Hanna Kihlander:

En gång när jag fick klagomål på att ett barn rörde på sig och hördes lite (läs:Estrid) så sa jag "Om 30 år kommer hon bli hjärnkirurg och rädda livet på dig så håll dig väl".

Kommentera inlägget här :