.

publicerat i Allmänt;

Överfölls i motionsspåret


En kvinna överfölls vid tolvtiden av en okänd man på motionsspåret vid Pettersberg.

Enligt polisen ska kvinnan inte ha känt igen mannen.
- Nej, det är någon hon har mött i motionsspåret. Han tog tag i henne och när hon skrek slog han henne i bröstet. Sedan släpade han upp henne i skogen, säger Lars Hamrin på polisen.

Kvinnans hund kom springande och avbröt överfallet.

Hur mår hon?
- Jag vet inte exakt, det är så pass färskt. Vi har en patrull hemma hos henne nu, det är allt jag kan säga.

Mannen var enligt kvinnan 20-30 år, orakad och klädd i mörk bomberjacka,
svarta jeans och en vit mössa med text.

Polisen letar just nu efter mannen med hund.

 

 

Pontus Ahlkvist [email protected]




Detta hände alltså nyss här, ca 100 meter från vårt hus...... I spåret där jag träffade på blottaren.... I samma spår som jag kände att det var lite otäckt att befinna mig själv.
Nu fick jag det bekräftat liksom!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Herregud!!!!



Kan inte säga så mycket mer.

2:a kommentar, skriven , av Camilla:

Hoppas hunden bet riktigt hårt och att de får tag på fanskapet..

Alla områden har ju sina rykten o så men tycker det börjar bli lite väl mycket vid er nu. Dags att flytta. Kom till Skultuna vettja. Skämt åsido. Ta ett annat spår i framtiden.



Kram <3

3:e kommentar, skriven , av Erika:

Jag håller med er ! Herregud!!!! Och jag hoppas oxå verkligen hunden bet HÅRT ! Det börjar faktiskt bli lite jobbigt med allt som händer här nu... Bara sen i somras : 2 bilbränder, 2 rån- varav det ena med pistol, misshandel, x-antal inbrott, skadegörelse etc etc. Listan blir lång..... Trivs ju så bra i lägenheten, men nu är det nog inte värt det längre..... Tråkigt!

4:e kommentar, skriven , av Anna:

jag hoppas du inte går ut där själv i fortsättningen! Var rädd om dig! Kramar

Kommentera inlägget här :