Klappar mig själv på axeln....

publicerat i Allmänt;



Så här många centimeter har försvunnit runt midjan på mig sedan 10 januari.
Kunde varit mer om jag hade haft lite bättre självdiciplin, men jag är nöjd ändå.
Pepp, pepp- lovar mig själv att det ska bli meeeer skärpning!

Dessutom var jag ute och sprang i förrgår. 5 km, men det var lite väl isigt, så det gick verkligen inte att springa hela tiden. Fast jag hade fixat det om det inte varit för isen.
Och ja, jag har träningsvärk, deluxe!
Men på´t igen bara- har milen i sikte!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Icka:

Duktigt!!! Skulle behöva lite mer motivation! tips??

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Snyggt!!! Och man kan säga att du leder löpträningsfrekvensen stoooort!!!! Då är även Frida och Hedda medräknade. :-)

3:e kommentar, skriven , av Linda:

Vad duktig du e!! Skitbra jobbat!!

Själv mäter jag hur många centimeter större jag blir om midjan ;)

4:e kommentar, skriven , av AnnaLii:

Va duktig du är, vännen!!! Fortsätt så! Du klarar allt!!

5:e kommentar, skriven , av Erika:

Tack fina ni!!

Målet känns lååångt borta, men jag är på väg åt rätt håll iaf :)



Icka ; Tips...Hm, har nog inget sånt. Eller jo, se till att blir för tjock, då kommer man på sig själv tillslut ;) Eller se till att goa vänner anmäler dig till tjejmilen- då måste man ju liksom skärpa till sig :)

Kommentera inlägget här :