Den sköra tråden.....

publicerat i Allmänt;

Dagligen läser man om andra människor som förlorar nära och kära.... Olyckor, krig, bråk..... Oftast reagerar jag med tankar som "tur det inte var någon jag känner eller står nära".... Samtidigt kommer jag ibland på mig själv med att jag nästan tror att alla dessa hemskheter händer i någon slags låtsasvärld... Bara för att saker sällan sker i ens närhet...

Men så idag var en sådan dag då jag fick känna att livet verkligen kan förändras fort.... Livet lever på en väldigt skör tråd.....

Orkar inte berätta allt nu..
Men för att göra en lång historia väldigt kort ;
Christoffer kollapsade på jobbet idag.... krampade.....
Jag fick ett väldigt rörigt telefonsamtal om att han var påväg till sjukus i ambulans och att jag oxå borde åka.....

Hemska, otäcka, äckliga, skakiga minuter innan jag kom fram och fick veta nåt.....

Efter diverse undersökningar och bl. a hjärnröntgen är han nu hemma och allt är okej.... MEN, fy vilken dag!

Jag älskar dig mitt hjärta!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Skönt att höra att du fått hem honom! Ta hand om er!!!!

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Herregud!

Det går inte att förstå, om man inte vart med om sådant, hur allting känns. Hur hemskt det är att ta varje steg närmare svaret och vetskapen om vad som hänt och kanske kommer hända.

Det är fruktansvärt.

Man funkar inte. Allt stängs av.



Vi tänker på er och håller alla tummar och tår på att det inte blir värre och att detta inte händer igen.

Hoppas på att allt blir bra.



Ta hand om er!

Vi saknar er!

3:e kommentar, skriven , av Camilla:

Gud så hemskt Erika. :( Hittade de något fel?

Stor kram till er båda!!

4:e kommentar, skriven , av AnnaLii:

<3

5:e kommentar, skriven , av Anna:

Hur är det med honom?

Fått nått svar?

Det är så himla otäckt när det händer nån så nära. Jag hoppas han mår bra och att det inte var nått allvarligt.... Kramar

Kommentera inlägget här :