En liten rapport om hur det går...

publicerat i Allmänt;

Det är 89 dagar kvar till Tjejmilen.
Jag har kommit igång ( om än lite senare än tänkt ) med löpträningen. Det går inte jättefort, men jag tar mig ut och springer- vilket jag verkligen har hatat tidigare!
Jag pressar mig själv och hoppas verkligen jag ska fixa milen tillslut..... Med den rätta viljan fixar man väl det mesta, eller??! :))

Två dagar i rad har dessa kämpat i spåret;



Imorgon blir det pw istället för löpning.


Mina andra mål då...
Jag hade hittills fixat alla delmål sedan januari, och visste att målet jag satte upp till 1:a juni skulle bli jäkligt tufft... Och nej, jag klarade det inte..... :(
Men vad gör väl det om hundra år. Om en vecka eller två har jag kanske nått just det målet.....

Lite resultat :
- 13,5 kg
- 17 cm runt magen och "handtagen"

Jag mätte tyvärr ingen annanstans på kroppen, vilket jag ångrar nu. Det hade varit roligt att se resultaten.


Det är inte det lättaste att fota sig själv, men här kommer ett litet bildbevis ;



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna:

Bra jobbat Lillis!

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Så fin du e.

Starkt jobbat!!!!

3:e kommentar, skriven , av Camilla:

Starkt jobbat. Vad fin du är!

4:e kommentar, skriven , av AnnaLii:

Du är så jädrans duktig!!!! :)

Så stolt över dig!! <3

5:e kommentar, skriven , av Icka:

Grymt!! :)

Kommentera inlägget här :