I lördags....

publicerat i Allmänt;

....hände det något märkligt.
Märkligt, fast på ett väldigt roligt vis.

Vi skulle på 31-års partaj hos Sarah & Jojo.
Christoffer åkte i förväg för att laga maten, vilket inte alls var konstigt, snarare precis som det brukar vara :)

Jag och barnen rullade upp på deras gård strax efter kl 16. Vi gick in i huset för att gratta Sarah....
Vi hann knappt ta av oss ytterkläderna förrän halva min släkt & andra goa vänner plötsligt hoppar fram!!

Sarah´s 31-års fest blev genast ett 30-års kalajs med!!
Snacka om chockad, det hade jag inte räknat med.

Det bjöds naturligtvis på jättegod mat & dryck och dessutom jättegoda tårtor.


Tack alla ni goa för Allt !!!!

Missade totalt att ta kort på allt & alla, men får kanske skylla lite på chocken :))
Här är i alla fall de bilder som fanns i Iphonen ;










Sara B & Embla




Denna läckerbit vaknade jag bredvid dagen efter :))


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angelica:

Oj va kul med överraskningsparty :)



Vi åker till Mexico med min familj, många jämna födelsedagar :)

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Åå så skojsigt!!!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Och jag är fortfarande irriterad över bilfanskapet som gjorde att vi inte kunde komma :(

Kommentera inlägget här :