Ledig torsdag

publicerat i Allmänt;








Började min lediga dag med att vakna 05:56...
Va fasen! Försökte verkligen somna om, men jag var tvärpigg! Så typ fem över sex gav jag upp... Klev ur sängen och drog på mig kläder och dojor och stack ut på rask promenad ( fast det vet ni ju redan :) . Tycker faktiskt bäst om att gå på morgonen. Härlig luft, härligt ljus och lugnt. Folk har liksom inte hunnit starta dagen än :)

Efter promenaden har det städats, tvättats, vart till återbruket med skräp, tvättat bilen etc .
Precis som en ledig dag ska vara... Eller?! ;)
Men framförallt- vi har vårstädat balkongen! Så nu är jag redo för soooool , kaffe och rosé :))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna:

Jättefina bilder på allihop! Verkligen!

2:a kommentar, skriven , av AnnaLii:

Skriver som ovan. Jättefina bilder!! Ser fram emot en inbjudan till balkonghäng! ;) Kraaam!! <3

Kommentera inlägget här :