Brukar inte göra så här!

publicerat i Allmänt;

Men just nu känner jag att jag bara måste !

Som bekant kämpar jag på med "kroppsformen". Dels för att må bättre och dels för att orka springa den där berömda milen :))
Kämpandet går bra, och jag har hittills nått mina delmål. Jag känner mig allmänt piggare och gladare.
Men ibland är det tufft, känns som det inte händer nåt med kroppen trots allt slit.

MEN, idag känns saker och ting kalasbra!!
Var ut på en liten shoppingrunda nyss. Skulle bara handla till Agnes dansuppvisning egentligen..... Men så råkade jag gå förbi ett par jättesnygga & billiga byxor. Kollade lite närmre och upptäckte att de inte fanns i min storlek, bara mindre storlekar ( storlekar som jag inte kunnat ha på väääldigt lääänge ).

Men så tänkte jag, äh vad fasen- jag kanske kan trycka på mig dom, eller kanske jag kan ha dom efter mitt nästa delmål...
Jag orkade inte prova utan gick bara till kassan och betalade och åkte hem.

Nu har jag testat dom. Och kolla in det här :


( lite konstigt taget foto, men det är alltså vid midjan/magen )

Det hänger inte ens över på sidorna!!!!!!!!!!
Lycklig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla:

Vad duktig du är. det är inget fel alls i att berätta om sina framgångar.



Vi måste ses med barnen snart som vi pratade om!! Kram!

2:a kommentar, skriven , av AnnaLii:

Du är jätteduktig, finaste!!! <3

3:e kommentar, skriven , av Icka:

Var stolt! Du är ju grym!

4:e kommentar, skriven , av Anna:

Grymt jobbat!! Var stolt över dig! Önskar jag själv hade din motivation just nu...tror dock att för lite sömn är mitt största problem

5:e kommentar, skriven , av Hanna:

Det allra viktigaste är att du mår bra! Kärlek!

6:e kommentar, skriven , av Mammin:

Tack för alla fina och snälla kommentarer!

Jag erkänner att jag är liite stolt över mig själv, allt går bara man vill :))

Jag kämpar vidare i min takt, och mår kalasers!

7:e kommentar, skriven , av Anna:

Så ge mig dina tips nu!!!

Kommentera inlägget här :